Menu wortalu
Canon ogłasza europejską kampanię „Live For The Story”
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 8693
Firma Canon ogłosiła rozpoczęcie kampanii ”Live For The Story”, której celem jest zmiana postrzegania marki wśród młodych użytkowników. Zintegrowana i wielokanałowa kampania obejmuje 19 rynków europejskich.
Idea „Live For The Story” zajmuje centralną pozycję we wszystkich komunikowanych treściach Canon. Jej celem jest inspirowanie użytkowników do tego, aby dostrzegać w życiu unikalne momenty, które mogą stać się ważnym wspomnieniem – niezależnie od okoliczności czy miejsca, w którym się znajdujemy.
– „Live For The Story” pozwala na nowo zdefiniować postrzeganie Canon, jako lidera na rynku kreatywnych rozwiązań obrazowania. Kampania ma uświadomić ambitnym, młodym użytkownikom, że za pośrednictwem fotografii sami mogą tworzyć inspirujące historie. To także okazja do pokazania, że każdy element ekosystemu Canon wspiera użytkowników, umożliwiając im wyrażenie swojego indywidualnego „Ja” – wyjaśnia Lee Bonniface, dyrektor ds. marketingu CIG, Canon.
Kapania w Polsce będzie prowadzona w kanałach społecznościowych, na stronach internetowych, w ramach współpracy z blogerami oraz z użyciem CRM. Każdy punkt kontaktu klienta z marką będzie teraz wsparty komunikacją opartą na koncepcji „Live For The Story” – opowiadania własnych historii poprzez doświadczenia użytkowników. Działania obejmą także stronę internetową firmy oraz kanały sprzedaży elektronicznej. Przygotowana przez londyńskie agencje VCCP oraz PHD kampania koncentruje się na prezentowaniu prawdziwych historii ludzi i inspirowaniu ich do odkrywania potencjału, jaki drzemie w fotografii.
Na rynkach europejskich, przez pierwsze cztery tygodnie kampanii, działania promocyjne skupią się na obecności przekazu „Live For The Story” w telewizji, sieciach kinowych oraz mediach DOOH. Ma to na celu zbudowanie odpowiedniego zasięgu oraz podniesienie świadomości młodych użytkowników.
W ramach kampanii, Canon ogłosił także rozpoczęcie międzynarodowego konkursu 365 Dni Lata, który ma zachęcać do dzielenia się swoimi wakacyjnymi historiami za pośrednictwem obrazów. Ambasadorem akcji jest aktorka i autorka zdjęć Zoë Kravitz. Uczestnikiem konkursu może być każdy, kto poprzez fotografie chciałby opowiedzieć niecodzienną historię. Zdjęcia oznaczone hasztagiem #LiveForTheStory i odnośnikiem @CanonPolska oraz opatrzone opisem do 50 znaków (włączając w to hasztag i odnośnik) należy zgłaszać za pośrednictwem Instagrama, a na zwycięzcę czeka wyjątkowa nagroda*.
– Utrzymanie pozycji światowego lidera w branży, w której dochodzi do tak dynamicznych zmian, jest niezwykle ekscytujące. To również szansa, aby poprzez historie opowiedziane za pomocą fotografii docierać do coraz młodszych użytkowników – mówi Lee Bonniface. – Rozwiązania Canon dostarczają coś znacznie ważniejszego niż tylko zdjęcia. Tworząc spójny ekosystem rozwiązań, pozwalamy naszym klientom przechowywać najcenniejsze wspomnienia i opowiadać niezwykłe historie, np. poprzez topowe aparaty cyfrowe czy intuicyjne aplikacje chmurowe, takie jak Lifecake.
– Koncentrujemy się na tym, co najważniejsze – doświadczeniach naszych użytkowników. Kampania „Live For The Story” powstała właśnie po to, aby zainspirować ludzi do przeżywania każdej chwili i inspirowania innych do odkrywania swojego twórczego potencjału.
W europejską kampanię zaangażowani zostali także znani influencerzy i liderzy opinii. Dodatkowo, dla zwiększenia precyzyjnego dotarcia do określonych grup docelowych, w maju rusza także kampania digitalowa, obejmująca działania remarketingowe w sieci oraz na kanałach społecznościowych.
– Wykorzystane w kampanii „Live For The Story” materiały kreatywne zostały przygotowane przez młodych, obiecujących fotografów – przyznaje Lee Bonniface. „Dlatego wraz z rozpoczęciem kampanii, wszystkie elementy wizualne Canon staną się jeszcze bardziej atrakcyjne zarówno dla młodszych odbiorców, jak i tych stałych, lojalnych klientów marki”.
Więcej informacji o Live For The Story można uzyskać na stronie:
www.canon.pl/live-for-the-story/
Canon wprowadza aktualizację dla lustrzanek EOS 5D Mark IV
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 8731
Firma Canon, uwzględniając sugestie globalnej społeczności profesjonalnych fotografów i filmowców, poinformowała o wprowadzeniu aktualizacji oprogramowania dla aparatu EOS 5D Mark IV. Aktualizacja dodaje profil filmowy Canon Log (C Log) – sztandarową funkcję znaną z linii kamer Canon Cinema EOS – który rozszerza zakres dynamiczny i zapewnia łatwiejszą korekcję kolorów.
Profil C Log zwiększa zakres dynamiczny podczas filmowania, przez co minimalizuje utratę szczegółów w najciemniejszych i najjaśniejszych obszarach obrazu. Wykorzystanie C Log w aparacie EOS 5D Mark IV pozwala uzyskać przy ISO 400 największy zakres dynamiczny równy 12 stopniom, umożliwiając filmowanie w trudnych warunkach oświetleniowych.
Dla zapewnienia maksymalnej elastyczności pracy podczas postprodukcji, C Log modyfikuje dane obrazu po jego zarejestrowaniu. W rezultacie operatorzy i filmowcy mogą łatwo dopasować barwy do materiałów nakręconych innymi kamerami, w tym innymi modelami Canon Cinema EOS. Materiał zarejestrowany z dowolnej kamery można łatwo dopasować w ramach jednego procesu korekcji barwnej, uzyskując spójną przestrzeń kolorów i wygląd.
Dodatkowo profil C Log redukuje szumy, zwłaszcza w zacienionych obszarach, które mogą pojawić się podczas korekcji barwnej. Aktualizacja daje większą swobodę podczas obróbki materiału i zapewnia precyzyjne kolory charakteryzujące się minimalną tendencyjnością.
Aktualizacja oprogramowania będzie dostępna za opłatą wyłącznie w autoryzowanych punktach serwisowych firmy Canon.
Canon zapowiada aktualizację oprogramowania dla profesjonalnych monitorów 4K
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 8895
Firma Canon poinformowała o wprowadzeniu aktualizacji oprogramowania dla trzech profesjonalnych monitorów 4K – DP-V1710, DP-V2410 i DP-V2420. Nowe funkcje to m.in. usprawnione opcje łączności z profesjonalnymi kamerami cyfrowymi oraz bardziej intuicyjna obsługa rejestrowanych materiałów wideo w trybie High Dynamic Range (HDR), która znacznie usprawnia pracę na planie filmowym.
Aktualizacja umożliwia podgląd wideo 4K RAW rejestrowanego na profesjonalnych kamerach Canon EOS C700 i EOS C700 GS PL bezpośrednio na monitorze za pomocą jedynie kabla 3G-SDI, bez stosowania zewnętrznego urządzenia pośredniczącego.
Aktualizacja umożliwia dodatkowo podgląd wszystkich danych na temat materiału wideo nakręconego kamerami EOS C700, EOS C700 GS PL i EOS C300 Mark II poprzez wyświetlenie nastaw oraz metadanych z podłączonego urządzenia. Ponadto, podczas filmowania kamerą wyposażoną w obiektyw anamorficzny, aktualizacja daje możliwość włączenie kinowego współczynnika proporcji 2,39:1. Obie te funkcje umożliwiają wygodną akceptację ujęć podczas filmowania.
Dzięki aktualizacji użytkownicy nie muszą już dodawać LUT, aby zaakceptować obraz, co znacznie ułatwia pracę z materiałem. Cyfrowa kamera ARRI możne być po prostu bezpośrednio podłączona do monitorów DP-V170, DP-V2410 lub DP-V2420, aby wyświetlić wideo LOG C w trybie HDR.
Aktualizacja pozwala też jednocześnie oglądać ten sam obraz wideo 4K w trybie HDR i Standard Dynamic Range (SDR) na podzielonym pionowo ekranie, a także porównywać dwa zmniejszone obrazy obok siebie. Dodatkowo na obraz HDR możemy nałożyć kolory reprezentujące rzeczywistą luminancję obszaru wideo, co pozwala natychmiast zweryfikować rozkład luminancji.
Aktualizacja oprogramowania będzie dostępna od czerwca 2017 r. Demonstrację nowych funkcjonalności można będzie zobaczyć na stoisku firmy Canon (C4325) podczas targów National Association of Broadcasters Show (NAB) w Las Vegas w dniach 24-27 kwietnia 2017 r.
Wiosenna promocja Canon: Kup lustrzankę cyfrową i odbierz atrakcyjne nagrody za 1 zł
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 8618
Firma Canon rozpoczyna wiosenną akcję promocyjną na wybrane modele pełnoklatkowych lustrzanek cyfrowych z rodziny EOS 5D oraz lustrzanki EOS 6D i EOS 7D Mark II. Tym razem, kupując jeden z aparatów objętych promocją można otrzymać za 1 zł tablet graficzny Wacom Intuos Pro Medium, Wacom Intuos Pro Small lub zestaw oświetlenia studyjnego Fomei.
Pełna lista produktów promocyjnych oraz urządzeń znajduje się poniżej.
Aby skorzystać z promocji należy:
- W okresie 17.04.2017 - 30.06.2017 r. kupić produkt/-y promocyjne w wybranych sieciach sprzedaży (pełna lista sklepów poniżej).
- Do 15.07.2017 zarejestrować zakup poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.canon.pl/wiosennapromocja.
- Dołączyć (w formie elektronicznej) czytelny skan lub fotografię dowodu zakupu oraz kodu kreskowego wyciętego z opakowania produktu.
Lista produktów objętych promocją:
Promocją objęte są produkty zakupione u następujących partnerów Canon:
Canon Pro Imaging Partners:
Aster/Fotostrada www.fotostrada.pl
BEIKS www.beiks.pl
Cyfrowe.pl www.cyfrowe.pl
Fotoforma www.fotoforma.pl
Foto-Plus www.fotoplus.pl
Optima www.fotomarzenie.pl
Proclub www.proclub.pl
PW Digital www.digital24.pl
Pozostałe sieci handlowe:
AB FOTO www.abfoto.pl
E-oko www.e-oko.pl
Euro RTV AGD www.euro.com.pl
Fotoaparaciki www.fotoaparaciki.pl
Fotojoker www.fotojoker.pl
Fotozakupy www.fotozakupy.pl
JB Multimedia www.jbmultimedia.pl
Komputronik www.komputronik.pl
KDM-Foto www.kdm-foto.com
Media Markt www.mediamarkt.pl
Mediaexpert www.mediaexpert.pl
Morele.net www.morele.net
Saturn www.saturn.pl
X-kom www.x-kom.pl
Dodatkowe informacje na temat promocji oraz regulaminy dostępne są na stronie www.canon.pl/wiosennapromocja.