Kampania reklamowa „We Are Animals” marki Wrangler zdobyła Grand Prix na festiwalu w Cannes
Na tegorocznym festiwalu twórców reklamy Cannes Lions firma Wrangler zdobyła prestiżowe Grand Prix w kategorii reklamy prasowej za kampanię marki Wrangler, zatytułowanej „We Are Animals” („Jesteśmy zwierzętami”). Autorem kampanii jest paryska agencja Fred & Farid.
Kampania reklamowa „We Are Animals” marki Wrangler zdobyła Grand Prix na festiwalu w Cannes
Na tegorocznym festiwalu twórców reklamy Cannes Lions firma Wrangler zdobyła prestiżowe Grand Prix w kategorii reklamy prasowej za kampanię marki Wrangler, zatytułowanej „We Are Animals” („Jesteśmy zwierzętami”). Autorem kampanii jest paryska agencja Fred & Farid.
Kampania reklamowa, składająca się z 11 obrazów, odwołuje się do pierwotnych popędów – zwierząt, które kryją się we wnętrzu każdego z nas. Konwencjonalne artystycznie fotografie przedstawiają młodych ludzi, ukazanych jako żyjące na wolności dzikie zwierzęta.
Europejska kampania reklamowa, pierwsza w ramach nowej platformy komunikacyjnej, wspiera pozycję marki Wrangler jako oryginalnego producenta odzieży dżinsowej. Jest to niezwykle subtelna reklama, która podkreśla główne przesłanie dotyczące marki: naturalna, dzika, wytrzymała i śmiała.
Więcej czytaj w FOTO 8/2009