– wiosenny konkurs NIKONA i marki odzieżowej TROLL
Startuje wiosenny konkurs NIKON Polska i marki odzieżowej TROLL: „JESTEM PRZEBOJOWA, JESTEM ROZRYWKOWY – A TY?". Konkurs nawiązuje do najnowszej kampanii reklamowej aparatów kompaktowych NIKON COOLPIX prowadzonej pod hasłem „JESTEM NIKON”. Aby zdobyć atrakcyjne nagrody, …– wiosenny konkurs NIKONA i marki odzieżowej TROLL
Startuje wiosenny konkurs NIKON Polska i marki odzieżowej TROLL: „JESTEM PRZEBOJOWA, JESTEM ROZRYWKOWY – A TY?". Konkurs nawiązuje do najnowszej kampanii reklamowej aparatów kompaktowych NIKON COOLPIX prowadzonej pod hasłem „JESTEM NIKON”. Aby zdobyć atrakcyjne nagrody, wystarczy dokonać dowolnego zakupu w sklepach TROLL lub Top Secret&Friends (z kolekcji Troll) oraz zamieścić zdjęcie ilustrujące hasło „JESTEM ...” na dedykowanej stronie www.jacyjestescie.pl.
W konkursie mogą wziąć udział wszyscy chętni, którzy w dniach
14 maja – 14 czerwca 2010 r. dokonają dowolnego zakupu w jednym ze sklepów marki TROLL lub Top Secret&Friends (z kolekcji Troll) na terenie całego kraju. Następnie należy zarejestrować się na stronie www.jacyjestescie.pl oraz umieścić w galerii zdjęcie ilustrujące hasło „JESTEM ...”, oddające charakter lub emocję fotografujących. Każdy z uczestników ma prawo dodać dowolną liczbę zdjęć, co może zwiększyć szansę na wygraną.
Na autorów najciekawszych prac czeka 60 stylowych, kompaktowych aparatów NIKON COOLPIX S3000 oraz 60 bonów zakupowych Troll o wartości 200 PLN każdy. Losowanie nagród co tydzień. Zwycięzców wyłoni jury, które w szczególności będzie oceniało kreatywność i oryginalność pomysłu oraz walory estetyczne, kolorystyczne i kompozycyjne zdjęć. Lista laureatów będzie publikowana na stronie www.jacyjestescie.pl.
Szczegółowy regulamin konkursu „JESTEM PRZEBOJOWA, JESTEM ROZRYWKOWY – A TY?" dostępny jest na stronie www.jacyjestescie.pl