Ostatnie dni zgłaszania prac na Henkel Art.Award.
Do 10 czerwca 2010 roku można nadsyłać prace na Henkel Art. Award -międzynarodowy konkurs artystyczny organizowany już po raz dziewiąty przez firmę Henkel. Od tegorocznej edycji projekt ma swój profil na najpopularniejszym na świecie serwisie społecznościowym Facebook. …
Profil konkursu na Facebooku
Ostatnie dni zgłaszania prac na Henkel Art.Award.
Do 10 czerwca 2010 roku można nadsyłać prace na Henkel Art. Award – międzynarodowy konkurs artystyczny organizowany już po raz dziewiąty przez firmę Henkel. Od tegorocznej edycji projekt ma swój profil na najpopularniejszym na świecie serwisie społecznościowym Facebook.
Henkel Art.Award. to jedyny tak wszechstronny konkurs promujący sztukę z regionów Europy Środkowo-Wschodniej i Azji Środkowej. Na zwycięzcę międzynarodowego finału czeka nagroda główna: czek na 7 tysięcy euro, wystawa prac w Museum der Modernen Kunst Stiftung Ludwig (MUMOK) w Wiedniu oraz wystawa w kraju ojczystym. Trafi ona do artysty, który zachwyci innowacyjnym charakterem prac w jednej z pięciu dziedzin: malarstwa, rysunku, fotografii, wideo lub instalacji. Laureat polskiego etapu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 5 tysięcy złotych.
W tym roku pierwszy raz można śledzić szczegóły dotyczące przebiegu konkursu na najpopularniejszym na świecie serwisie społecznościowym facebook.com pod adresem http://www.facebook.com/HenkelArtAward. Profil ma służyć jako platforma wymiany informacji dla artystów, organizatorów oraz wszystkich internautów zainteresowanych Henkel Art.Award.
Konkurs jest organizowany we współpracy z KulturKontakt Austria oraz Museum der Modernen Kunst Stiftung Ludwig (MUMOK).
Więcej informacji na www.henkel.pl.
Od ponad 130 lat Henkel nie ustaje w wysiłkach, by czynić życie ludzkie łatwiejszym, lepszym i piękniejszym. Klasyfikowana w rankingu największych firm na świecie Fortune Global 500 i, według magazynu Fortune, najbardziej podziwiana firma w Niemczech, oferuje silne marki i technologie w trzech strategicznych obszarach: środków piorących i czystości, kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Każdego dnia ponad 50 tysięcy pracowników Henkla w 125 krajach całego świata wypełnia misję firmy zgodnie z mottem "A Brand like a Friend" (Marka jak Przyjaciel). W 2009 roku Henkel odnotował sprzedaż w wysokości 13,5 miliarda euro, skorygowany zysk operacyjny firmy wyniósł 1,3 miliarda euro.
Dodatkowych informacji udzielają:
Dorota Strosznajder
Henkel Polska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel: (022) 565 66 65
Zofia Kurek-Maciejewicz
Solski Burson-Marsteller
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel: (022) 242 86 30