Drukuj
Kategoria: Zimowe szaleństwo - regulamin
Odsłony: 37619

konkurs

1. Organizatorem konkursu są miesięczniki „FOTO” i "Fotografia Cyfrowa".
2. Uczestnikami konkursu mogą być wszyscy fotografujący.

konkurs

REGULAMIN KONKURSU

1. Organizatorem konkursu są miesięczniki „FOTO” i "Fotografia Cyfrowa".
2. Uczestnikami konkursu mogą być wszyscy fotografujący.
3. Konkurs trwa od 9.02.2009 r. do 21.03.2009 r. Spośród zdjęć przysyłanych przez uczestników jury konkursy przyzna ich autorom I, II i III miejsce uhonorowane nagrodami. Nagrodą główną jest plecak TAMRAC 5586 ufundowany przez firmę MIGOMEX, na pozostałych lauretów czekają książki wydawnictwa BEZDROŻA i inne cenne nagrody.
4. Tematyka prac powinna być związana z zimową aktywnością (ferie zimowe, sporty zimowe, zdjęcia w ruchu).
5. Na każdą edycję uczestnik może nadesłać do trzech prac.
6. Zdjęcie powinno mieć rozdzielczość 300 dpi i minimalne wymiary 15 x 10 cm, a maksymalne 24 x 30 cm (wymiary obrazu w pikselach powinny się mieścić w przedziale 1535 x 2126 do 2835 x 3543 piksele) oraz zostać zapisane w formacie jpg z kompresją niepogarszającą w widoczny sposób jakości zdjęcia.
7. Konkursowe prace należy przysyłać e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z tematem maila ZIMOWE SZALEŃSTWA. W mailu należy podać dane autora (imię i nazwisko, adres zamieszkania z kodem pocztowym) telefon i e-mail kontaktowy oraz ewentualnie tytuły zdjęć.
8. Termin nadsyłania prac upływa 21.03.2009 r.
9. Oprócz nagród głównych organizator przewiduje także możliwość przyznania nagród i wyróżnień specjalnych oraz nagród internautów. Werdykt jury jest ostateczny.
10. Nadesłanie pracy na konkurs jest równoznaczne z oświadczeniem autora posiadania do tej pracy praw autorskich, uznaniem niniejszego regulaminu oraz wyrażeniem zgody przez autora na opublikowanie jego imienia i nazwiska, a także umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych redakcji oraz ich przetwarzanie do celów związanych z konkursem (z zachowaniem prawa autora do wglądu do własnych danych i ich poprawiania).
11. Nadesłanie pracy na konkurs jest także równoznaczne z wyrażeniem zgody przez autora na publikację zdjęć w formie drukowanej lub elektronicznej oraz ocenianie ich przez czytelników i internautów.
12. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnego wykorzystania nadesłanych prac na łamach miesięcznika FOTO, Fotografia Cyfrowa i w serwisie Internetowa Gazeta Fotograficzna w celu promocji konkursu, prezentacji prac, publikacji wyników.