- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Obiektywy
- Odsłony: 3555
Nikon przedstawił obiektyw AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II – wprowadzany na rynek razem z nową podstawową lustrzanką cyfrową Nikon D3300. NIKKOR 18–55 mm VR II to nadzwyczaj lekka wersja jednego z najbardziej popularnych uniwersalnych obiektywów firmy Nikon, który – jako obiektyw podstawowy – pozwala wiernie rejestrować codzienne życie. Zaawansowana konstrukcja optyczna zapewnia wyraźne i kontrastowe zdjęcia oraz filmy HD, a system redukcji drgań (VR) firmy Nikon umożliwia uzyskanie ujęć ostrzejszych niż było to dotąd możliwe.
„Obiektyw AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II firmy Nikon od dawna stanowi dla nowych posiadaczy lustrzanek cyfrowych Nikon atrakcyjny wstęp do świata optyki NIKKOR. Aby spełniać potrzeby szerokiego grona użytkowników, obiektyw musi być przystępny cenowo, uniwersalny. Nowy model jest ponadto zdecydowanie bardziej kompaktowy i przenośny niż jego poprzednik, dlatego stanowi krok naprzód, oferując lepszą jakość obrazu” – powiedział Zurab Kiknadze, kierownik produktu w dziale obiektywów, akcesoriów i oprogramowania firmy Nikon Europe.
Codzienne chwile
Wszechstronny obiektyw AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II sprawdza się w tworzeniu ładnych portretów i na wskroś dynamicznych scen – pozwala uchwycić to, co w danej chwili najważniejsze. Ten kompaktowy i poręczny obiektyw zapewnia zdjęciom i filmom HD żywe kolory i nadzwyczajną ostrość. Trzykrotny zoom optyczny ma uniwersalny zakres ogniskowych. Zapewnia dzięki temu odpowiednią perspektywę do wszelkich sytuacji zdjęciowych: od krajobrazów, przez wnętrza i portrety, po zbliżenia odległej akcji. Jest to świetny, lekki obiektyw do zabrania ze sobą w drogę.
Redukcja drgań
Mimo niewielkich wymiarów obiektyw został wyposażony w system redukcji drgań (VR) firmy Nikon. Zapewnia on wyraźne, nieporuszone obrazy, zarówno podczas szerokokątnych zdjęć przy słabym oświetleniu, jak i podczas dużych zbliżeń. Technologia VR firmy Nikon pozwala na stabilniejsze fotografowanie z ręki i umożliwia skrócenie czasu migawki nawet o cztery kroki bez rozmycia obrazu spowodowanego drganiami aparatu. Fotografowanie przy słabym oświetleniu często wymusza wydłużenie czasu otwarcia migawki, ale technologia redukcji drgań (VR) pozwala uzyskać ostre zdjęcia bez użycia statywu czy lampy błyskowej. Można także uzyskać ostrzejsze zdjęcia podczas fotografowania z dużym zoomem i w trybie makro.
Zaprojektowany do aparatów cyfrowych
Obiektyw AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II został zaprojektowany, by spełniać wygórowane wymagania fotografii cyfrowej i zapewniać niezmiennie znakomite rezultaty. Konstrukcja optyczna zawiera 11 elementów w ośmiu grupach, w tym soczewkę asferyczną, która minimalizuje aberrację sferyczną i inne formy dystorsji, a przy tym zapewnia wysoką rozdzielczość i duży kontrast. Kompaktowy cichy silnik falowy (SWM) firmy Nikon umożliwia ciche, szybkie i precyzyjne ustawianie ostrości, co jest szczególnie ważne podczas nagrywania filmów.
Nadzwyczaj wygodny
Ten prawdziwie uniwersalny obiektyw waży zaledwie 195 g przy długości jedynie 76 mm podczas użytkowania. Mechanizm chowania obiektywu sprawia, że po schowaniu mierzy tylko 59,5 mm. To idealny obiektyw dla początkujących posiadaczy lustrzanek cyfrowych: jest kompaktowy, lekki i wszechstronny.
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Obiektywy
- Odsłony: 4090
Firma Panasonic zaprezentowała nowy obiektyw wymienny Leica DG Nocticron 42,5 mm f/1,2 ASPH POWER O.I.S. (H-NS043) do aparatów Lumix G zgodnych ze standardem Mikro Cztery Trzecie (odpowiednik w aparacie 35 mm: 85 mm). Ten zaawansowany obiektyw, oznaczony przez Leica Camera AG nową nazwą Nocticron, wyróżnia się maksymalną wartością przysłony f/1,2; układem optycznej stabilizacji obrazu (POWER O.I.S.) oraz trybem ciągłego autofokusu.
Nowa konstrukcja obiektywu obejmuje 14 elementów w 11 grupach z dwiema soczewkami asferycznymi oraz jedną ED (o superniskiej dyspersji) i jedną UHR (o ultrawysokim współczynniku refrakcji). Soczewki asferyczne minimalizują zniekształcenia sferyczne, soczewka ED zapewnia ostrość i wysoki kontrast bez aberracji chromatycznej w narożnikach, a soczewka UHR umożliwia uzyskanie wysokich parametrów optycznych, jednolitej jakości zdjęcia od krawędzi po środek, a także zmniejszenie wymiarów obiektywu.
Popularna wartość ogniskowej 42,5 mm, typowa dla średniego teleobiektywu (odpowiednik 85 mm w aparacie 35 mm), doskonale nadaje się do robienia portretów z imponującym efektem stereoskopowym. Mając do dyspozycji także szybką przysłonę, użytkownicy mogą robić efektowne, kreatywne zdjęcia z miękkim fokusem. Dziewięć listków przysłony nadaje jej zaokrąglony kształt, który pozwala uzyskać atrakcyjny, łagodny efekt rozmycia obiektów w przypadku korzystania z dużego otworu przysłony. Robione tym obiektywem krajobrazy zachowują wyjątkowo naturalną perspektywę. Pierścień na obudowie obiektywu umożliwia ponadto bezpośrednie i intuicyjne sterowanie ustawieniami przysłony.
W obiektywie NOCTICRON 42,5 mm / F1,2 ASPH. / POWER O.I.S. zastosowano nanotechnologię powlekania powierzchni opracowaną przez Panasonic. Dzięki pokryciu powierzchni obiektywu powłoką o nanostrukturze i bardzo niskim współczynniku załamania światła znacznie ograniczono odbicia w całym zakresie światła widzialnego (380 nm–780 nm). Zapewnia to bardzo klarowne zdjęcia oraz radykalne ograniczenie ilości duszków i odblasków.
Charakterystyczna dla obiektywów o dużej jasności niewielka głębia ostrości zwiększa ryzyko powstawania nieostrych zdjęć wskutek nawet drobnego drżenia dłoni. Wbudowany w obiektyw LEICA DG NOCTICRON 42,5 mm optyczny stabilizator obrazu POWER O.I.S. skutecznie eliminuje niepożądane efekty nie tylko ruchów drobnych i szybkich, ale również dłuższych i wolniejszych. Tym samym ułatwia robienie bardzo wyraźnych zdjęć nawet przy słabym oświetleniu, np. po zmierzchu lub we wnętrzach.
Nowy obiektyw zawiera najwyższej klasy układ wewnętrznego ustawiania ostrości, który pozwala uzyskać znakomitą rozdzielczość i kontrast w zakresie od zbliżenia do nieskończoności. Dzięki zastosowaniu nowego silnika krokowego ustawianie ostrości przebiega cicho i płynnie zarówno podczas robienia zdjęć, jak i nagrywania wideo. Szczególnie wyróżnia się pod tym względem funkcja autofokusa w porównaniu z różnicowo-fazowym systemem AF podczas korzystania z szybkiego obiektywu z mniejszą wartością F. Po zamocowaniu obiektywu w aparacie z serii LUMIX G użytkownik może korzystać z szybkiego i precyzyjnego układu autofokusa z detekcją kontrastu (Contrast AF).
Wyrafinowana metalowa konstrukcja obiektywu LEICA DG NOCTICRON 42,5 mm / F1,2 ASPH. / POWER O.I.S. wraz z osłoną podkreślają prestiż marki LEICA. Niezawodne metalowe mocowanie wytrzymuje wielokrotne zakładanie obiektywu.
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Obiektywy
- Odsłony: 4125
Nikon przedstawiłdługo oczekiwany przez entuzjastów fotografii ulicznej obiektyw stałoogniskowy formatu FX — AF-S Nikkor 35mm f/1,8G. Charakteryzuje go duży otwór względny i układ optyczny zaprojektowany do współpracy z lustrzankami cyfrowymi o dużej rozdzielczości. Nowy obiektyw 35 mm rejestruje obrazy w sposób nadzwyczaj wyraźny i kontrastowy.
Ten średnioszerokokątny obiektyw świetnie się nadaje do fotografii ulicznej, a także do portretów środowiskowych, krajobrazów i widoków miasta. Pomaga kadrować nietuzinkowo, pozwalając uchwycić kontekst tła bez uszczerbku dla prywatności fotografowanych osób. Lżejszy, bardziej kompaktowy i bardziej przystępny cenowo niż jego profesjonalny odpowiednik, Nikkor 35mm f/1.8G będzie z pewnością ulubionym obiektywem zapalonych fotografów chcących korzystać z klasycznej ogniskowej 35 mm.
Klasyczna estetyka, klasyczna ogniskowa
Nowy obiektyw Nikkor 35 mm f/1,8G pięknie rejestruje każdą scenę i każdy motyw: tętniące życiem ulice, portrety rodzajowe, krajobrazy za dnia i obrazy miasta nocą. Ogniskowa 35 mm, ceniona ze względu na sposób kadrowania obrazu, odcisnęła na fotografii niezatarte piętno. Każdy fotograf, który chce rejestrować energię i rytm życia ulicy doceni sposób, w jaki szerokie pole widzenia angażuje emocjonalnie widza i umieszcza go w samym środku akcji. Portreciści, którzy pragną przedstawić relację między fotografowaną osobą a jej otoczeniem, mogą fotografować z niewielkiej odległości i umieścić na zdjęciach zapewniające kontekst tło. Jasność, uniwersalność i poręczność nowego obiektywu Nikkor o nadzwyczajnej konstrukcji optycznej i niewielkiej wadze sprawi, że trudno będzie zostawić go w domu.
Jasny i ostry
Duży otwór względny f/1,8 tego obiektywu zapewnia wyjątkową kontrolę nad głębią ostrości, pozwalając na oddzielenie motywu od tła. Jak w przypadku innych obiektywów stałoogniskowych NIKKOR, przyłożono szczególną wagę do reprodukcji obrazu: bokeh jest okrągły i przepięknie gładki za sprawą okrągłej przysłony i dokładnej gradacji rozmycia obrazu od punktu ogniskowania do tła. Ponadto duży otwór względny pozwala fotografować z krótszym czasem otwarcia migawki i uzyskiwać wyraźne zdjęcia przy słabym oświetleniu. Zapewnia także jaśniejszy obraz w wizjerze, co pozwala na precyzyjniejsze komponowanie obrazu.
Znana jakość Nikkor
Nowy obiektyw Nikkor 35 mm f/1,8G został zaprojektowany tak, by w pełni korzystać nowoczesne matryce o wysokiej rozdzielczości. Zapewnia nadzwyczajną wyrazistość i wysoki kontrast całego kadru. Konstrukcja optyczna jest podobna do konstrukcji profesjonalnego obiektywu Nikkor 35 mm f/1,4G, dlatego punktowe źródła światła są reprodukowane z minimalną aberracją komatyczną, co pozwala na tworzenie niesamowitych zdjęć nocnych. Konstrukcja optyczna zawiera 11 elementów w 8 grupach i zawiera jedną soczewkę asferyczną i jedną soczewkę ze szkła ED. Zminimalizowano w ten sposób aberracje chromatyczne i uzyskano ostry, kontrastowy obraz. Za sprawą cichego silnika falowego (SWM) autofokus działa gładko, cicho i szybko, a minimalna odległość zdjęciowa to zaledwie 0,25 m.
Swoboda poruszania się
Lekki, kompaktowy i niedrogi obiektyw Nikkor 35 mm f/1,8G zasługuje na miejsce w torbie każdego wytrawnego fotografa. Dzięki mniejszemu ciężarowi i możliwości stosowania dłuższych czasów otwarcia migawki obiektyw ten może skłonić do odwiedzenia kilku ulic, na których wszystko się może zdarzyć. Obiektyw Nikkor 35 mm f/1,8G został zoptymalizowany pod kątem aparatów Nikon formatu FX, ale stanowi również świetną opcję dla fotografów korzystających z formatu DX, szukających jasnego obiektywu do rejestrowania klasycznych zdjęć z cudownie wiernymi kolorami i wysokim kontrastem.
W komplecie z obiektywem AF-S Nikkor 35mm f/1.8G znajduje się futerał na obiektyw CL-0915 oraz osłona przeciwsłoneczna HB-70.
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Obiektywy
- Odsłony: 3851
SIgma Corporation zaprezentowała nowy obiektyw należący do linii Contemporary - Sigma 18-200mm f/3,5-6,3 DC MACRO OS HSM. Jest to udoskonalona wersja uniwersalnego obiektywu do lustrzanek cyfrowych. Głównym założeniem przy jego projektowaniu było zapewnienie wysokiej jakości obrazu w połączeniu ze zmniejszeniem gabarytów i wagi, zwiększając jednocześnie wygodę jego użytkowania w wielu fotograficznych sytuacjach.
W porównaniu z poprzednim modelem 18-200 mm, średnica obiektywu uległa zmniejszeniu z 75,3 mm do 70,7 mm. Całkowita wielkość obiektywu uległa zmniejszeniu aż o 11% czyniąc go jednym z najmniejszych obiektywów typu ultra-zoom na rynku (rozmiarowo porównywalny z tzw. obiektywami kit-owymi).
Obiektyw wyposażony został w 4 szklane elementy SLD (Special Low Dispertion), które niwelują aberracje chromatyczne. Dodatkowo, elementy asferyczne pozwoliły na zmniejszenie dystorsji przy jednoczesnym zmniejszeniu wymiarów obiektywu.
Jedną z najciekawszych cech nowego obiektywu jest jednak możliwość fotografowania w ujęciach Macro. Minimalna odległość robocza wynosi bowiem 39 cm (od matrycy aparatu), a skala powiększenia wynosi 1:3. Umożliwi nam on więc wykonywanie wielu ujęć macro (np. akcesoria modowe, dania, aranżacje kwiatowe itp.) bez zmiany obiektywu. Bezkompromisowość w każdym aspekcie projektowania obiektywu przejawia się nawet w decyzji wygrawerowania nazwy obiektywu na przednim elemencie (zamiast naniesienia jej farbą), aby zapobiec odbiciom światła od liter podczas fotografowania z bardzo niewielkich odległości.
Obiektyw został wyposażony w ultradźwiękowy silnik HSM, który zapewnia szybkie działanie AF i niesamowicie cichą pracę. Dzięki najnowszemu algorytmowi AF, uzyskano znacznie płynniejszą pracę autofocusu. Optyczna Stabilizacja obrazu (OS) niweluje drgania aparatu, także przy zdjęciach macro, gdzie każde poruszenie jest natychmiast zauważalne.
Jako przedstawiciel nowej linii Contemporary, Sigma 18-200 mm f/3,5-6,3 DC MACRO OS HSM jest kompatybilna z urządzeniem Sigma USB DOCK, który to umożliwia na personalizowanie niektórych ustawień obiektywu pod własne preferencje oraz aktualizację oprogramowania. Korzystając z tego obiektywu możliwe będzie także skorzystanie z unikalnej usługi Zmiany Mocowania Obiektywu, dzięki czemu możesz cieszyć się wygodą jego użytkowania także po zmianie aparatu nawet na producenta innej firmy.
Sigma 18-200 mm f/3,5-6,3 DC MACRO OS HSM z mocowaniem Canon i Nikon pojawi się w sprzedaży w marcu 2014 (Sony i Pentax* w późniejszym terminie). Sugerowana cena obiektywu wynosi 1590 zł.
Producent: | Sigma |
Model: | 18-200 mm f/3,5-6,3 DC Macro OS HSM |
Ogniskowa: | 18-200 mm |
Jasność: | f/3,5-6,3 |
Maksymalna liczba przysłony: | f/22 |
Kąt widzenia: | 76.5-8.1 stopnia (dla matrycy 35mm) |
Mocowanie: | ♦ Canon EF-S ♦ Sony A (Konica/Minolta AF) ♦ Pentax K ♦ Nikon F (DX) |
Budowa optyczna: | 16 elementów/13 grup |
Ustawianie ostrości: | AF HSM |
Stabilizacja: | Tak |
Minimalna odległość fotografowania: | 39 cm |
Liczba listków przysłony: | 7 |
Skala odwzorowania: | 1:3 |
Tryb makro: | Tak |
Średnica filtra: | 62 mm |
Osłona przeciwsłoneczna: | Tak |
Wymiary: | 70,7mm x 86 mm |
Masa: | 430 g |
Inne dane: | Mocowanie Sony i Pentax nie posiadają wbudowanej stabilizacji obrazu. |
*Mocowanie Sony i Pentax nie posiadają wbudowanej stabilizacji obrazu.
Informacja prasowa
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Obiektywy
- Odsłony: 3200
Samyang wprowadził do swojej oferty nowy, szerokokątny obiektyw 10mm 1:2.8 ED AS NCS CS do aparatów z matrycą formatu APS-C.
Prototypowa wersja obiektywu Samyang 10mm f/2.8 została po raz pierwszy zaprezentowana na targach Photokina 2012. Od tamtego czasu trwały intensywne prace zmierzające do udoskonalenia obiektywu i uzyskania możliwie najwyższej jakości optycznej przy jednoczesnym zmniejszeniu jego gabarytów. Owocem tych prac jest zaprezentowany dzisiaj obiektyw Samyang 10mm 1:2.8 ED AS NCS CS, który pod względem parametrów i możliwości z powodzeniem może konkurować z najlepszymi szerokokątnymi konstrukcjami stało- i zmiennogniskowymi dostępnymi na rynku.
Samyang 10mm 1:2.8 ED AS NCS CS jest doskonałym narzędziem do fotografii wnętrz, architektury i krajobrazu. Oferuje wyjątkowo szerokie pole widzenia wynoszące 109.5 stopnia oraz prostoliniowe odwzorowanie obrazu. Dzięki dużemu otworowi względnemu f/2.8 obiektyw sprawdzi się podczas fotografowania w słabych warunkach oświetleniowych. Może być więc z powodzeniem wykorzystywany w fotografii sportowej i reportażowej. Na konstrukcję optyczną obiektywu składa się 14 elementów podzielonych na 10 grup, wśród których znajdują się 2 soczewki asferyczne AS oraz jedna ze szkła ED o bardzo niskim współczynniku dyspersji. W efekcie prac nad wersją prototypową obiektyw zyskał wbudowaną na stałe osłonę przeciwsłoneczną, której kompaktowe wymiary pozwoliły zmniejszyć wagę obiektywu o blisko 160 gramów*.
* – dotyczy wersji z mocowaniem Canon EF
NCS (Nano Coating System)
Samyang 10mm 1:2.8 ED AS NCS CS jest pierwszym obiektywem wyprodukowanym przez Samyang Optics, w którym zastosowano nanokrystaliczną powłokę antyrefleksyjną. Charakteryzuje się ona mniejszym współczynnikiem odbicia niż powłoki (U)MC, a sam proces jej nakładania zapewnia lepsze dopasowanie do struktury powierzchni soczewki. Korzyści wynikające z zastosowania powłoki nanokrystalicznej to przede wszystkim: znacznie lepsza transmisja światła, większa odporność na odblaski oraz wyższy kontrast, co pozytywnie wpływa na rozdzielczość optyczną obiektywu.
Dane techniczne:
Model |
10mm 1:2.8 ED AS NCS CS |
||||||||||
Zakres przysłon |
F2.8 ~ F22 |
||||||||||
Budowa optyczna |
14 soczewek w 10 grupach (2 ASP, 1 ED) |
||||||||||
Format obrazu |
APS-C / CS |
||||||||||
Minimalna odległość ostrzenia |
0,25 m |
||||||||||
Mocowanie filtrów |
- |
||||||||||
Liczba listków przysłony |
6 |
||||||||||
Średnica maksymalna |
f86 mm |
||||||||||
Dostępne mocowania |
Canon EOS |
Nikon AE |
Pentax K |
Sony A |
Canon M |
Fujifilm X |
Samsung NX |
Sony E |
4/3 |
m4/3 |
|
Kąt widzenia [ ° ] |
APS-C |
105,9 |
109,5 |
109,5 |
109,5 |
105,9 |
109,5 |
109,5 |
109,5 |
- |
- |
4/3 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
93,4 |
93,4 |
|
Długość [ mm ] |
79,2 |
76,7 |
77,7 |
78,7 |
79,2 |
105,5 |
97,7 |
105,2 |
84,5 |
104 |
|
Waga [ g ] |
590 |
580 |
580 |
585 |
620 |
625 |
615 |
620 |
610 |
620 |
|
Funkcje dodatkowe |
A / S / M / P (Nikon AE) |
||||||||||
Gwarancja |
36 miesięcy |
Więcej o produktach Samyang na stronie:
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Obiektywy
- Odsłony: 2670
Oficjalny dystrybutor obiektywów Tokina oraz dystrybutor filtrów fotograficznych marki Hoya w Polsce, rozpoczyna 25 listopada specjalną promocję świąteczną.
Polski dystrybutor marki Tokina przygotował specjalną świąteczną promocję: od 25 listopada aż do końca roku, każdy, kto kupi nowy obiektyw z aktualnej oferty, będzie mógł wybrać prezent dla siebie: filtr UV z ekskluzywnej serii PRO1 Digital lub polaryzacyjny filtr kołowy typu SLIM. Oba zostały zaprojektowane do współpracy z obiektywami szerokokątnymi. Aby prezent trafił w ręce świeżo upieczonych posiadaczy obiektywów Tokina, wystarczy przesłać – za pośrednictwem strony internetowej – formularz z załączoną kopią dowodu zakupu. Zasady, szczegółowy opis promocji i regulamin zamieszczone są na stronie dystrybutora: www.tokinalens.pl.
Zarówno filtr UV, jak i polaryzacyjny wyprodukowane zostały ze szkła optycznego najwyższej jakości, z czego Hoya słynie. Zaprojektowano je z myślą o wymagających użytkownikach. Dla zapewnienia wysokiego współczynnika transmisji światła przy konstrukcji filtrów z serii PRO1 Digital zastosowano najnowszej generacji powłoki antyrefleksyjne typu DMC (Digital Mulit Coated). Precyzyjnie wykonana powierzchnia filtra podwyższa odporność na odblaski. Zastosowanie nowych technologii pokrywania wielowarstwowego, dostosowanych do współpracy z nowoczesnymi matrycami aparatów cyfrowych – CMOS i CCD – daje perfekcyjny balans kolorów i pozwala na uzyskanie znacznie lepszej krzywej transmisji światła.
Filtry polaryzacyjne Hoya w wersji SLIM skutecznie eliminują niepożądane odblaski z powierzchni niemetalicznych, takich jak szkło czy woda, zwiększając w ten sposób nasycenie kolorów i podnosząc kontrast na fotografiach. W kolorowej fotografii pejzażowej stanowią jedyne rozwiązanie pozwalające zwiększyć kontrast pomiędzy bielą chmur a błękitem nieba, zachowując przy tym naturalną kolorystykę całej sceny.
Więcej informacji:
www.tokinalens.pl
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Obiektywy
- Odsłony: 2927
Samyang przygotował ofertę specjalną dla filmowców - cztery zestawy obiektywów Samyang V-DSLR w walizkach typu hard case, dostępne z mocowaniami Canon, Nikon oraz Sony.
Samyang wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na wysokiej klasy optykę filmową do
aparatów i kamer, przygotował specjalną ofertę skierowaną do zawodowych filmowców, pasjonatów oraz
szkół filmowych. Już na początku listopada tego roku do sprzedaży trafią cztery zestawy obiektywów
filmowych wraz z dedykowanymi im walizkami typu hard case. Każdy zestaw dostępny będzie w wersji
z mocowaniem Canon EF, Nikon F, Sony A oraz Sony E.
Samyang Cinema Kit to zestawy filmowe składające się z wybranych obiektywów serii V-DSLR oraz
walizek chroniących je przed przypadkowymi uszkodzeniami mechanicznymi i niekorzystnymi warunkami
atmosferycznymi, takimi jak wilgoć czy zapylenie. W zależności od zawartości wybranego zestawu, walizki
oferowane będą w dwóch rozmiarach: mniejsza o wymiarach 330×310×148 cm, ważąca 1,65 kg
i mieszcząca maksymalnie trzy obiektywy, oraz większa M o wymiarach 400×320×180 cm i wadze 3,2 kg,
która pomieści do sześciu obiektywów.
Samyang Cinema Kit 1
Zestaw szerokokątny do aparatów i kamer formatu 35mm oraz Super 35mm, m.in.: Blackmagic Production
Camera 4K, Cinema EOS, RED Digital Cinema, Sony Professional Cameras S35.
- Samyang V-DSLR 14mm T3.1 ED AS IF UMC
- Samyang V-DSLR 24mm T1.5 ED AS IF UMC
- Samyang V-DSLR 35mm T1.5 AS AS UMC
- Walizka Samyang S
Samyang Cinema Kit 2
Zestaw standardowy do aparatów i kamer formatu 35mm i Super 35mm, m.in.: Blackmagic Production
Camera 4K, Cinema EOS, RED Digital Cinema, Sony Professional Cameras S35.
- Samyang V-DSLR 14mm T3.1 ED AS IF UMC
- Samyang V-DSLR 35mm T1.5 AS AS UMC
- Samyang V-DSLR 85mm T1.5 AS IF UMC
- Walizka Samyang S
Samyang Cinema Kit 3
Zestaw przeznaczony do aparatów i kamer formatu APS-C, m.in.: Blackmagic Cinema Camera.
- Samyang V-DSLR 8mm T3.8 UMC Fish-eye CS II
- Samyang V-DSLR 16mm T2.2 AS UMC
- Samyang V-DSLR 35mm T1.5 AS UMC
- Walizka Samyang S
Samyang Cinema Kit 4
Zestaw przeznaczony do aparatów i kamer formatu 35mm i Super 35mm, m.in.: Blackmagic Production
Camera 4K, Cinema EOS, RED Digital Cinema, Sony Professional Cameras S35.
- Samyang V-DSLR 14mm T3.1 ED AS IF UMC
- Samyang V-DSLR 24mm T1.5 ED AS IF UMC
- Samyang V-DSLR 35mm T1.5 AS AS UMC
- Samyang V-DSLR 85mm T1.5 AS IF UMC
- Samyang 500mm F6.3 DX Mirror
- Walizka Samyang M
Ceny detaliczne zestawów Samyang Cinema Kit zostaną podane wkrótce.