Regulamin Konkursu
„Trzy minuty – czas w obiektywie”
Postanowienia Ogólne
§ 1
1. Organizatorem Konkursu jest Warszawska Szkoła Filmowa
2. Patronami medialnymi Konkursu są:
1) miesięcznik FOTO
2) Stopklatka Sp. z o.o.
3. Konkurs trwa począwszy od 1 maja 2009 roku do 31 sierpnia 2009 roku.
Uczestnicy Konkursu
§ 2
1. Uczestnikiem Konkursu („Uczestnik”) może być każda pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
2. Z uczestnictwa w Konkursie wyłączeni są:
1) członkowie władz lub osoby zatrudniane przez Organizatora, a także członkowie ich najbliższych rodzin,
2) osoby wchodzące w skład Komisji Konkursowej wskazanej § 5 ust. 1 niniejszego regulaminu, a także członkowie ich najbliższych rodzin,
3) członkowie władz lub pracownicy podmiotów współpracujących przy organizowaniu Konkursu, a także członkowie ich najbliższych rodzin,
3. Za członków najbliższej rodziny uznaje się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
Zasady Konkursu
§ 3
1. Uczestnictwo w Konkursie polega na przesłaniu listownie Pracy konkursowej („Praca konkursowa”), na którą złożą się 3 elementy:
I. zgłoszenie konkursowe, w którym należy podać i potwierdzić własnoręcznym podpisem następujące dane osobowe Uczestnika: imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej, adres zamieszkania. Organizator zamieszcza wzór zgłoszenia konkursowego na stronie internetowej www.szkolafilmowa.pl.
II. od 1 (jeden) do 3 (trzy) zdjęć barwnych lub czarno-białych w formie odbitek na papierze fotograficznym w formacie gdzie jeden z wymiarów: szerokość albo wysokość, jest nie mniejszy niż 21 cm, a każde zdjęcie będzie podpisane imieniem i nazwiskiem Uczestnika konkursu – autora zdjęć;
III. płyta CD, podpisana imieniem i nazwiskiem Uczestnika konkursu – autora zdjęć na której znajdą się fotografie zgłoszone do Konkursu (jak w podpunkcie b. powyżej), spełniające następujące wymogi techniczne: rozdzielczość 300 dpi i minimalne wymiary 15 x 10 cm (lub 1772 x 1181 pikseli), zapisane w formacie jpg z kompresją niepogarszającą w widoczny sposób jakości zdjęcia.
2. Prace powinny być inspirowane hasłem „Trzy minuty – czas w obiektywie”.
3. Dostarczenie Pracy konkursowej winno zostać dokonane do dnia 31 sierpnia 2009 roku włącznie na adres: Warszawska Szkoła Filmowa, ul. Świeradowska 43, 02-662, z dopiskiem „Konkurs Fotograficzny”. Prace dostarczone na adres wskazany powyżej po 31 sierpnia 2009 roku nie będą brane pod uwagę w Konkursie. Prace niekompletne, tj. takie, które nie będą zawierały wymaganych trzech elementów zgodnych ze specyfikacja podaną w ust. 1. powyżej nie będą brane pod uwagę w Konkursie.
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za terminowe działanie doręczycieli.
5. Przystąpienie Uczestnika do Konkursu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, o których mowa w ust. 2 powyżej, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926) przez Organizatora dla celów związanych z realizacją Konkursu oraz na opublikowanie danych osobowych Uczestnika, który okaże się zwycięzcą Konkursu w mediach będących patronami medialnymi Konkursu. Przystąpienie do Konkursu i podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Uczestnicy Konkursu mają prawo wglądu w swoje dane oraz ich poprawiania. Dane osobowe Uczestników po zakończeniu Konkursu zostaną zniszczone z zastrzeżeniem § 5 ust. 4 niniejszego regulaminu.
6. Z chwilą nadesłania Pracy konkursowej Uczestnik udziela Organizatorowi Konkursu i Patronom Medialnym Konkursu nieodpłatnej licencji na czas nieokreślony, która ma charakter licencji niewyłącznej na następujących polach eksploatacji:
a. nadanie za pomocą wizji przewodowej albo bezprzewodowej,
b. wpisanie do pamięci komputera,
c. wprowadzenie i prezentacja na stronach internetowych,
d. prezentacja w siedzibie Organizatora lub w innej wybranej przez Organizatora lokalizacji
e. utrwalenie i zwielokrotnienie dowolną techniką, w tym techniką zapisu magnetycznego, optycznego, drukarską, reprograficzną, cyfrową, zapisu magnetycznego oraz wprowadzenie do obrotu, w dowolnej liczbie egzemplarzy, w charakterze materiałów informacyjnych lub reklamowych dotyczących Konkursu i jego kolejnych edycji, materiałów informacyjnych lub reklamowych dotyczących Organizatora Konkursu lub Patronów Medialnych Konkursu,
7. Zwycięzca Konkursu zobowiązuje się do nie zgłaszania żadnych roszczeń względem Organizatora Konkursu oraz Patronów Medialnych Konkursu z tytułu wykorzystania przez niego Pracy konkursowej.
8. Uczestnik Konkursu oświadcza, iż jest autorem nadesłanej przez siebie Pracy konkursowej oraz że jego Praca konkursowa nie narusza praw osób trzecich ani bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
9. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku, gdy osoba trzecia będzie sobie rościć prawa do nadesłanej przez Uczestnika Pracy konkursowej.
10. Prace konkursowe naruszające prawa osób trzecich lub bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie będą brane pod uwagę w Konkursie.
11. Organizator nie zwraca ani nie archiwizuje nadesłanych Prac konkursowych.