Rusza polski konkurs graficzny Adobe Creative Search 4 Ideas
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski i firma Adobe Polska z przyjemnością informują, że wystartowała pierwsza edycja konkursu graficznego Adobe Creative Search 4 Ideas.
Konkurs firmowany przez polski oddział Adobe skierowany jest do wszystkich twórców grafiki, którzy chcą zmierzyć potencjał swojej wyobraźni ze społecznie użytecznym celem. Tematem pierwszej edycji Adobe Creative Search 4 Ideas jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności i zmniejszanie obszarów niedożywienia - idea przyświecająca Federacji...Rusza polski konkurs graficzny Adobe Creative Search 4 Ideas
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski i firma Adobe Polska z przyjemnością informują, że wystartowała pierwsza edycja konkursu graficznego Adobe Creative Search 4 Ideas.
Konkurs firmowany przez polski oddział Adobe skierowany jest do wszystkich twórców grafiki, którzy chcą zmierzyć potencjał swojej wyobraźni ze społecznie użytecznym celem. Tematem pierwszej edycji Adobe Creative Search 4 Ideas jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności i zmniejszanie obszarów niedożywienia - idea przyświecająca Federacji Polskich Banków Żywności, która jest partnerem tegorocznego konkursu. Zadanie konkursowe to stworzenie kreacji graficznej kampanii społecznej mającej uwrażliwiać na marnowanie żywności i zachęcać do zmiany negatywnych postaw w tym zakresie. Prace można zgłaszać na stronie: www.cs4ideas.pl - Termin zgłaszania prac: 30 lipca 2009