O konkursie
Idea to pomysł, efekt twórczej, nieskrępowanej aktywności. Idea to również myśl przewodnia wyznaczająca kierunek działania, służącego wyższym celom i wartościom. Adobe Creative Search 4 Ideas to konkurs poszukujący kreatywnych
środków wyrazu, pozwalających owe Idee promować.
Kto może wziąć w nim udział?
Konkurs ma charakter otwarty. Mogą w nim brać udział zarówno graficy pracujący w agencjach reklamowych i interaktywnych (tych w szczególności zapraszamy do kategorii Kampania), jak i freelancerzy i amatorzy. Prace można zgłaszać
indywidualnie lub zespołowo.
Jakie jest zadanie konkursowe?
Zadaniem konkursowym jest stworzenie kreacji graficznej promującej przeciwdziałanie marnowaniu żywności i walkę z niedożywieniem.
Jak wziąć udział w konkursie?
Pierwszy krok to rejestracja w serwisie poprzez stworzenie własnego konta i założenie swojego profilu.
Drugi krok to stworzenie kreacji graficznej w przynajmniej jednej kategorii konkursowej, kierując się briefem kreatywnym.
Zgłoszenie pracy za pomocą interaktywnego formularza. Wymogi techniczne dotyczące poszczególnych kategorii dostępne są po zalogowaniu.
Kategorie:
Grafika statyczna
W tej kategorii można zgłaszać prace w formie projektów plakatu, billboardu, reklamy prasowej. Praca powinna zostać złożona za pośrednictwem formularza elektronicznego w postaci pliku graficznego
Grafika dynamiczna lub aplikacja
W tej kategorii można zgłaszać prace w formie baneru ruchomego lub statycznego, animacji np., z wykorzystaniem
elementów 3D; grafiki na urządzenie przenośne (np. telefony).
Video
W tej kategorii prace mogą być zgłaszane w formie filmu video, filmu z wykorzystaniem efektów specjalnych, a nawet storyboardu.
Kampania
Aby złożyć pracę w tej kategorii należy zgłosić spójne prace przynajmniej w dwóch kategoriach (np. plakat i baner internetowy), zgodnie z odpowiednią specyfikacją dla danej kategorii i formy